.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتصاب غذای کارمندان دولت آمریکا در اعتراض به سیاست‌های بایدن در غزه
گروهی از کارمندان دولت آمریکا تصمیم گرفته‌اند تا در اعتراض به سیاست‌های بایدن در غزه، یک روز را اعتصاب غذا کنند.
اعتصاب غذای کارمندان دولت آمریکا در اعتراض به سیاست‌های بایدن در غزه

گروهی از کارمندان دولت فدرال آمریکا روز پنج شنبه در اعتراض به سیاست‌های «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در غزه اعتصاب غذای یک روزه برگزار می‌کنند.

 

به گزارش «گاردین»، کارمندان دولت بایدن در حال برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌ای تحت عنوان «روز روزه برای غزه» در این هفته هستند. اقدام آنها برای جلب توجه به بحران انسانی در این منطقه و محکوم کردن سیاست‌های بایدن در قبال رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

 

این افراد گروهی متشکل از ده‌ها کارمند دولت بایدن هستند که در ماه جاری ناامید از بحران غزه یک اعتصاب اداری را هم سازماندهی کرد و اکنون قرار است اعتصاب غذای یک روزه‌ای را هم در این راستا برگزار کند.

 

انتظار می‌رود کارمندان شرکت کننده در این مراسم با لباس مشکی و چفیه‌هایی که بر سر دارند و به عنوان نماد همبستگی با فلسطین است در این مراسم حاضر شوند.

 

یکی از این افراد به نمایندگی از سایر نمایندگان عنوان کرده است: «روز گرفتن روزه» پاسخی به استفاده اسرائیل از گرسنگی با هدف جلوگیری عمدی از ورود مواد غذایی به غزه به عنوان یک سلاح جنگی علیه مردم است. این فرد در صحبت‌هایش به گزارشات سازمان ملل مبنی بر اینکه اکنون بیش از ۲ میلیون نفر در غزه در معرض خطر قحطی قرار دارند، استناد کرده است.

 

انتظار می رود که بیش از ۱۰۰ کارمند بخش های عمومی، وزارت دفاع و امنیت داخلی و فعالان بخش‌های سیاسی در این مراسم شرکت کنند.

 

اهمیت برگزاری مراسم روزه‌داری برای غزه از آنجایی است که اوایل ماه جاری اعتصابی که از سوی این گروه برگزار شد، واکنش های شدیدی را در واشنگتن برانگیخت و مقامات امنیت ملی هر دو حزب از اعتراضات کارمندان دولت انتقاد کرده و آن را نافرمانی خواندند.

 

حتی «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افراد شرکت کننده در این اعتصاب را سزاوار اخراج از محل کارشان دانست.

 

با این حال این گروه از کارمندان به اقدامات خود در باب حمایت از غزه ادامه داده و خواستار برقراری هرچه سریع‌تر آتش‌بس در غزه هستند. آنها در جریان مهمانی که هفته گذشته، کاخ سفید برای تقویت روحیه کارمندانش در بحبوحه جنگ غزه تدارک دیده بود، در جریان بیانیه‌ای تند عنوان کردند: آنها در حالی برای تقویت روحیه کارکنان خود مهمانی برگزاری می‌کنند که هر ۸ دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود. آنها همچنین به صراحت عنوان کرده بودند که از این نمایش بی‌تفاوتی کامل نسبت به زندگی‌هایی که در سه ماه گذشته در منطقه گرفته شده است، بیزار هستیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.